همرنگ جماعت.. (( مخروبه رویا ))























یک پسر

Remember You Die

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت...

میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید...؟!



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت20:33---4 آذر 1391
من که اسم وبلاگم و عوض کردم و گذاشتم مخروبه ی رویا ، از خواب بیدار شو .....
پاسخ: :)) cahshm :)))


ساریسا
ساعت9:56---4 آذر 1391
وبت عااااااااااااااااااالیه دوسش دارم ادمو جذب خودش میکنه مطالبت حرف دل منه به وب منم سر بزن

عطی
ساعت2:07---4 آذر 1391
سلام وب قشنگی داری نوشته هاتودوس دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 4 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:58 توسط Amirreza Mjv| |


آخرين مطالب
» ...
» ...
» بت ..
» ...
» رفتن ..
» ماه ..
» جمعه ها ..
» بار اول ..
» ...
» وقتی که می رفتی ..
» ...
» ...
» ...
» استاد
» راست میگفتی ..
» یه نوع بیماری ..
» ...
» ..
» ما نسلی هستیم که ..
» یاد گرفتم ..

Design By : RoozGozar.com